28 Mayıs 2017 Pazar

Turk Hava Yollari Hostes Olma

Türk Hava Yolları’nda (THY) kabin memuru olabilmek için boy – kilo ve eğitim durumu haricinde bir takım sınavlardan da geçmeniz gerekmektedir. Öğrencilerimize yardımcı olması açısından hazırladığımız eğitim materyallerinden bahsetmek istiyoruz.
2010 yılından beri Türk Hava Yolları’na (Thy) kabin memuru ve amiri yetiştirmek üzerine dersler veren Barış Hoca yani Ali Barış İşler tarafından hazırlanan daha fazla host ve hostes adayının  İngilizce sınavlarında başarılı olması için hem Online İngilizce Eğitim seti hem de Kabin Memurluğu İngilizce Hazırlık kitabı ile www.hostes.academy sitesinden hizmelerimizi sunmaktayız. Ayrıca sitemizden THY İngilizce ve THY dyned konularında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Bu eğitim materyallerimiz ile Dyned adındaki İngilizce sınavına en iyi şekilde hazırlanacaksınız. Kabin Memurluğu İngilizce Hazırlık kitabının ayrıca yanında eğitim ve alıştırma CDsi ile sizlere gelmektedir. Bu kitabın içinde Temel düzey İngilizce gramer anlatımı, 500’den fazla çözlümlü gramer testleri, Dyned sınavından sorulan dinleme soruları, matematik ve geometri soruları için hazırladığımız son derece etkili ve akılda kalıcı pratik taktikler, mülakat ipuçları ve İngilizce mülakatı derleme İngilizce soruları ile cevapları bulunmaktadır. Hatta mülakat simülasyonu ile kendinizi bilgisayar başında mülakata çekebilirsiniz. Bu kitap setimizi www.hostes.academy den sipariş verebilir veya Bakırköy’deki ev-ofisimize gelip temin edebilirsiniz.
Öğrencilerimizi kabin memuru yaptıktan sonra peşlerini bırakmıyoruz. Thy’nin kabin memurlarına yapmış olduğu DLA İngilizce sınavı için de eğitim materyallerimiz bulunmaktadır. DLA SINAVINA HAZIRLIK KİTABImızı www.hostes.academy adresinden ya da www.dlasinavi.com adresinden temin edebilirsiniz.
Eğitim sitemiz ve sistemimiz Kültür Bakanlığından onaylı telif hakları sertifikalarına sahip olup, eğitim sistemimiz sadece bize aittir. Ayrıca sitemiz Maliye Bakanlığına Hostes Akademi Yayıncılık adı altında kayıtlı olup yasal bir vergi mükellefidir. Bize danışmak için www.hostes.academy sitesinden instagram ve facebook hesaplarımızdan ile info@hostes.academy sitesinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Referansımız, başarımızdır.
www.hostes.academy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder